Glöm ej: The Green Beauty Guide finns på twitter



Vill bara påminna er om det twitter-konto jag har skapat som ett komplement till den här bloggen. Jag uppdaterar rätt flitigt där då det är så smidigt och inte särskilt tidskrävande de dagar då tiden för långa blogginlägg inte riktigt finns. Jag bjuder dessutom på en hel del skönhets-, produkt- och hälsotips, relaterad fakta och egentagna bilder på allt från mat till ekologiska skönhetsartiklar jag använder. Ni får helt enkelt en liten större inblick i min livsstil och personliga vardag. Dröjer det alltså mellan inläggen här på bloggen, så gå in och titta på twitter-kontot så får ni ändå ta del av mitt budskap med den här bloggen - nämligen att sprida kunskap om miljö- och hälsomedvetenhet samt hållbar livsstil! :]

Twitter-kontot: https://twitter.com/thegreenbeguide
 
 

Kommentera inlägget här :