Flytt, studier och framtida ambitioner

Hej alla kära bloggläsare! :] Ni kanske tycker att det har varit lite tyst från min sida. Det är nämligen så att jag har flyttat till Göteborg (bodde utanför innan) och har börja en utbildning inom business management, och ska nu även läsa en distanskurs i konsumtion, miljö och etisk handel. Det är högt tempo på min utbildning samtidigt som jag nu även tagit på mig den här distanskursen. Detta är anledningen till att min blogg och twitter-kontot för den här bloggen blivit lidande. Men nu jobbar jag mot att en dag också yrkesmässigt kunna jobba med hållbar handel som är min stora passion! Jag funderar dock på att ta upp bloggen och twittrandet igen när det lugnat sig lite och jag bättre kommit in i studierna. Så.. hang on! Med kunskap kommer mer visdom! :]

Kommentera inlägget här :