Sommarerbjudande hos ekofrisör i Göteborg

 
Fick ett mail skickat till mig som jag tänkte dela med mig av. Butiken Grön & Förändring i Göteborg erbjuder från och med den 26 juni till och med den 31 juli klippning hos sin ekologiska frisör för endast 250 kronor. Butiken ligger på Linnégatan 3 i Göteborg och rymmer en av Västsveriges få ekologiska frisörer. De använder endast ekologiska produkter som inte är testade på djur. Förutom klippning kan du även få hjälp med färgning och slingning utan inblandning av aggressiva kemikalier. De erbjuder även hårbottenmassage och ansiktsmassage. I deras butikssortiment kan du även finna snällare hårprodukter. Här köper jag ibland mitt shampoo och balsam från Bentley Organic.
 

TIPS: mer info om Grön & Förändring och bokning finns här.

 

Kommentera inlägget här :