Produktguide över 100% Pure's produkter för olika hudtyper


  

För er som är nyfikna på mitt favorithudvårdsmärke 100% Pure (som jag tipsat så mycket om i den här bloggen), men inte har en aning om vilka produkter ni ska använda, så har jag nedan kopierat en produktguide från deras blogg över hudvårdsprodukter för olika hudtyper.

100% Pure Oily Skin Collection
För oljig/fet hy

100% Pure Normal to Oily Collection
För normal till oljig/fet hy

100% Pure Normal to Dry Collection
För normal till torr hy

100% Pure Dry Skin Collection
För torr hy 


TIPS:
Om du vill läsa mer om varför produkterna passar just din hudtyp och om olika hudtypers behov kan du läsa blogginlägget här. För att läsa mer om 100% Pure's produkter och vart du kan köpa dem, kan du läsa det här tidigare blogginlägget jag tillägnat mitt favoritmärke!


Every Day is Earth Day at 100% Pure

Kommentera inlägget här :